dinsdag 10 maart 2015

Reis Foto's #1

Hi!

Ik houd van reizen! Ik zou het liefst de hele wereld over reizen en alle mooie plekken bezoeken. Maar dat is nu eenmaal niet het geval, dus bekijk ik maar allemaal mooie plaatjes op Pinterest... Vandaag deel ik een aantal plaatjes met jullie. I hope you enjoy it!



Mount Hua, China. Hoe cool is dit? Midden in de bergen, een oude brug, China, it's like a dream. Love it.


Laucala Island, Fiji. Ik krijg hierbij de kriebels, witte stranden, blauwe zee, mooie groene bossen, wow.


Fjadrargljufur, Iceland. Oké, het heeft een lastige naam, maar wow wat is dit mooi.


Lago di Braies, Italy. Tussen de bergen en dan zo blauw water? Prachtig, ik ben benieuwd of je er in kan zwemmen.


Trolltunga, Norway. Ik zou er zelf nooit op durven te staan, maar wat een uitzicht zal je dan hebben! Over de bergen, meren, rivieren, zee. Geweldig, toch?


Faroes Island, Denmark. Ik weet niet of het wegen of rivieren zijn, maar wat mooi, geweldig.


Khao Sok, Thailand. Wat mooi, moet ik hier meer over zeggen?



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog wat inspiratie op hebben gedaan en ik hoop tot snel weer!

Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten