dinsdag 17 maart 2015

Youtube Abonnementen #1

Hi!

Vandaag deel ik mijn YouTube Abonnementen met jullie. Ik ben op veel kanalen geabonneerd, dus ik zal dit ook in meerdere delen doen! Ik deel ze niet in op favoriet, maar meer op wat ik nu vooral veel kijk. Veel plezier!




Vloggloss. Ik vind Mascha echt geweldig en ik kijk haar vlogs dan ook elke dag wel even! Ik vind haar discipline zo goed! Echt een groot voorbeeld voor mij. Topvrouw.


Lenette Hermsen. Ik vind Lenette's video's heel vrolijk en leuk! Ze heeft altijd simpele, maar leuke video's. Echt een aanraadster als je op zoek bent naar vrolijke video's.


VeraCamilla. Vera blogt en maakt video's over beauty en het is zo leerzaam! Deze video gaat over haar favoriete schoenen en ze zijn moooii! I love her.


Lifesplash. Jiami maakt allemaal soorten video's. Ze is zo getalenteerd en ik weet gewoon niet wat ik erover moet zeggen! Geweldig.


 

Furtjuh. Rutger is echt geweldig. Ik moet altijd lachen om zijn video's, ze zijn grappig, maar niet onfatsoenlijk en dat is echt perfect. Mijn complimenten. <3


Dit waren dan 5 van mijn abonnementen. Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad, nieuwe kanalen ontdekt. Er komen nog meer delen met nog meer kanalen,

Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten